12 september, arbetsdag avklarad (y)

2010-09-12 @ 21:13:25
' Hej och hå.

PUST!
Nu har jag hållt på med detta inlägget en gång innan men datan bara skiter i vad jag vill. Suck.. Ja idag har jag jobbat på hästtävlingar i Henrikdahl, kul faktiskt ;) Och när där fanns tid över så var det en viss sötnos som höll humöret uppe på en. Hihi! Efter arbetsdagen blev det mat på Byakrogen i Blentarp. Förrätt: Vitlöksbröd med mosarella på (ASGOTT!). HUvudrätt: Nachotallrik, så galet gott! MUMS I MIN MAGE!

Ja och nu sitter jag här. Har nyss kollat lite lägenheter. Ska snart sova. Är galet trött... Men ja innan dess så ska jag prata med Sötis nötis som kallar mig Loppan hela tiden ;) haha. Så jävla gulligt. I morgon är det skola som gäller. Sen en hel vecka med min ÄLSKADE syster. Ska även träffa Victor Bästis, Johanna Hjärtat och Loppan-Lover ;) heheheehe....


Idag (yy)



Puss och hejdå!/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback