22 september, jobb jobb och åter igen jobb!

2010-09-22 @ 19:24:59
' Tjabba!

Flyt i stormen nu är det onsdag!
Kan fortfarande inte sluta facineras av att tiden går så fruktansvärt snabbt? Det är snart torsdag lixom och efter torsdagen vet vi alla vad som kommer.. FREDAG!!! WIHO! Men en dag i taget... Dagens händelser har varit bra. Började morgonen med att stå upp för 32 elever och ha redovisning om hantverket "hovslagare". Hade knappast övat men som dom flesta vet, löser jag det mesta genom att prata och det gjorde jag idag också. Läraren verkade väldigt nöjd så då är jag det med!

Dagen var bra, många skratt som vanligt och jag vill bara understryka att jag bara ÄLSKAR att jag valt frisör på Frans Suell. Inget misstag någonstans! Helt underbart! Men nogsnackat om det. Efter skolan tog jag mig i kragen och gick till Entré för att söka nytt jobb om helgerna och annat. Fick tips av Mathilda i klassen att gå till något kafé där dom sökte helgarbetare så där traskade jag in direkt! Lämnade mitt Cv och gick ut med ett leende. Efter det besökte jag 10 andra butiker/restaurangen/kafeer och av 10 stycken var 7 stycken intresserade. Så idag har jag bara 3 Cv'n med mig hem. Känns underbart!

Bland annat satte jag min fot på Mq, Esprit, Glitter, Accent, Pärlgrossisten och några kafeer som var väldigt positiva. Så nu får vi se om det finns någon chans till jobb :) Vilket jag tror och hoppas. Efteråt träffade jag Thessan en stund. Skithärligt att se den människan, som alltid annars ;) Och nu sitter jag här. Åkte med mamma hem från Dalby! Det va de..

Nu ska jag äta, sen rida och efter det ska jag skriva ett personligt brev. Därefter blir det att nanna. Ska upp tidigt i morgon igen. Ja och tidigt är 05,50... Som jag får gå upp varje tisdag-torsag. Rätt drygt. Men men! Nu måste jag få mat i mig.

HIT SKA JAG OM 9 DAGAR! ALAYA I TURKIET! JAG LÄNGTAR IHJÄL!!!!









Fint va? ;) Ha det bra!/

Kommentarer

Postat av: RebeccaღNilsson

Gillar Alanya :)

Men turkarna kan tyvärr bli lite jobbiga ibland. Tråkigt nog!

2010-09-24 @ 08:59:20
URL: http://beckyslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback