19 september, complicated shit.

2010-09-19 @ 21:08:25
' hola!

 Söndag på G!
Kul? Knappast -.-' Vaknade upp med Mathilda darling i morse. Mysssssigt (A) Sen kom min älskade mammi och hämtade mig. Körde mig till jobbet där det blev frulle :) asgott! Jobbade på som in i, mysigt att ha mamma där så man hade någon att prata med iaf ;) hihi

Efter jobbet åkte jag hem till pappa. Säger bara kaos. Upp och ner, drygt.... Ja -.-' Whatever blev så sne på livet för tillfället så jag gick upp på rummet. Drog fram mitt stativ och två nya duktavlor och började måla! Detta har jag nog aldrig skrivit om, men jag var jätte intresserad av att måla när jag va typ 12-13? Så jag målade bakgrund på båda sen så har jag börjat på den lilla lite. Blir nog rätt häftigt :)

Nej nu ska jag gå ner en sväng och va social...


bby i miss u!


Hejdå!/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback