18 september, Höllviken was great!

2010-09-18 @ 18:36:36
' Tjaa där ;)

Lördag kväll och jag sitter i mina mjukisbyxor och har nyss städat pappa och Mias sovrum. Massa damm :( Fnys i näsan! Men whatever! Nu är där rent så dom blir förhoppningsvis glada att komma hem till "odammigt", nybäddat sovrum. Miche har också varit duktig och damsugat huset. Pussss på oss!

Ja, men strunt i städningen nu! :D Har betydligt roligare saker att berätta ;) Igår blev det Höllviken efter skolan! Mötte upp S****!! Gick hem till honom kollade film och åt aaasgod mat som hans underbara mamma gjort. Sen blev det efterrätt som också var väldigt god! Och efter det så blev det hux flux helt oplanerat chillkrök på g ;) Drog till sötnosens kompis Max och ni som tycker chillkrök är när man sitter 7-10 pers i en sunken soffa med en öl i handen skulle ju DOCK sett detta :) vi snackar 25 pers som va aaaaspackade och RIKTIGT roliga. Så sjukt..

Sen kom vi hem, och gick och la oss. Myspysigt! I morse vaknade jag med ett leende på läpparna, wiho! Drog sen till Malmö och där kollade vi på lägenhet! Rätt fin men behövs endå renoveras lite! Härliga stora fönster, i like it! Sen blev det Donken och hem för att rida. Nu sitter jag som sagt här. Och ikv ska vi INTE sitta still för det blir nämligen härlig natt med Mathilda baby ;) WIHO!



Ha det bra, för det ska jag!/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback