Nyduschad, yeyyyy (Y)

2010-09-14 @ 22:16:09
'Hallå hallåja!

Japp, nu har jag varit hos mamma och ridit. Jag fick rida lilla ponny idag :) Hehe! Men han går ju lika fint som en dressyrhäst FÖRUTOM att han är aaaasdålig på att gå framåt, helt jäkla snigel-seg!. Dessutom red jag barbacka så snacka om att min gumpestump har fått hardwork! Men det är härligt, fin rumpa ska man ha! :D Hihi!

Efter trimningen med hästarna i (desvärre) regn så tog vi oss in där en vitlöksmarinerad lammbit stekte i ugnen.. Ja jag kallar att den stekte för den bubblade galet mycket när den for ut ;) haha! Jaja. Maten var god sen kom Moffe och Misse för att hämta mig och åka hem. Så nu är jag hemma sittandes i dubbelsängen med min älskade syster, nyduschad. Härligt!


What u got boy is hard to find. ;*

Men ni får ha det bra. Ska växla några ord med min Nalle sen behöver nog Jossan sova... Så godnatt!!/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback