14 september, morgonens Absolut hiss och diss!

2010-09-14 @ 07:48:57


Absolut hiss!

1. Utomlandsresor. Hm gud! Ja jag som inte alls fick nog av sommaren hade kunnat haft en omgång till om jag ska vara ärlig! :P Men ska ju snart till Turkeyyyyy så jag får väl vara nöjd sen :) Här kommer bilder på Hawaii som är mitt DRÖMSTÄLLE jag vill åka till :)



Hade ju INTE tackat nä iaf ;)


2. Hösthalsdukar/sjalar! Ah dom är så goa? Bara svepa om en runt halsen och sen håller man sig varm. Men dom får inte va sticksiga för då får jag fnatt i alla fall ;) Haha. Hm, njuter av tanken på en!!



3. Akustiska låtar. Oh är det inte så mysigt? Speciellt nu när hösten faller in. Man blir helt varm. Och sen så får man lite gladare tankar även fast det är en lite sådär halvsorlig låt! Rätt myspys!
http://www.youtube.com/watch?v=qwlK5b4KYfI
http://www.youtube.com/watch?v=PmOv2lTfJbY

-----------------------

Absolut DISS!

1.Onoppade ögonbryn! Hm, ja? Asså en sak om man har små ögonbryn som aldrig behöver noppas eller om man har så ljusa så det inte syns.. Men gaaaaalet äckligt med mörka strån som sticker ut både här och var... Ja jag klarar inte det.. -.-' Här kommer exempel.



2. Lägenhet på 1a plan. Ja usch, tänk o ha lägenhet där folk kan se in? Det vill jag verkligen inte. Visst nimnt att inte behöva gå i trappor och man hade inte haft någon under sig, men hur roligt är det? Förstaplan lixom. Jag hade kännt mig väldigt obekväm. Så nejtack!



3. Religioner som skapar problem. Hm, ja jag ursäktar men jag verkligen ogillar religioner som är väldigt ologiska. Jag tror inte på Jesus och jag tror inte på Gud så därför kan jag stå utanför och faktiskt tycka precis vad jag vill. Här kommer ett citat som jag verkligen imponeras av, något jag verkligen tycker vissa "blinda" för verkligheten borde ta åt sig av. Here we go.. 

''Mest extrema är muslimer, muslimer är ett folk som sällan eller nästan aldrig respekterar andra religioner eller personer. Detta är något JAG tycker, och religion är i mina ögon något för svaga människor som inte har något annat hopp, just därför är religion som störst i fattiga länder.

Religion är också i mina ögon det som skapar krig i världen, människor använder den som ursäkt till att styra andra människor och döda. Muslimer tål inte ens att folk ritar karikatyrer av profeten Mohammed utan att dom blir helt galna och skickar torpeder/självmordsbombare. Detta visar hur jävla löjliga och kontrollerande dom är.

Att vi i Sverige och Norden just inte är så troende är kanske ett bevis på att vi funkar väldigt bra, jag menar vi i Sverige ligger inte i krig och har inte gjort det på flera hundra år. Själv är jag icke troende och är nöjd över mina val och mitt liv, men det är upp till varje person hur man vill leva och göra det man trivs med.

Jag respekterar andras val att följa en religion men tyvärr så har muslimer förlorat all min respekt just för att dom (inte alla men jävligt många) i sin tur inte respekterar andra människor och inte följer lagen och tar seden dit dom kommer.''

-Det är ett jävligt bra citat! Gjort av "nalle" Puss på dig!

Tack för mitt/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback