21 september, it's a sunny day.

2010-09-21 @ 17:25:12
' Hejj!

Idag skiner solen och jag vet varför. För 16 år sen kom en underbar flicka till jorden, en blond liten tjej som var den mest unika glädjespridaren någonsin. Lyckligt lottad som jag var blev hon min bästavän och idag fyller hon 16 år. Ännu är hon en glädjespridare kanske står vi inte lika tight som det var när de var som bäst men aldrig glömmer jag henne och absolu tinte henns stora dag! Grattis min lilla ängel Maria Therese Wallin! Hoppas du får det helt suveränt.


gammal..


äldre..


äldst..

Puss på dig från mig/



Kommentarer

Postat av: Thesssie

naw tack josssie ,det värmde (A) <33

2010-09-21 @ 20:30:43

Postat av: RebeccaღNilsson

Åh, vad gulligt att skriva så :)

2010-09-22 @ 09:00:34
URL: http://beckyslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback