26 september, hemma från jobb och vaxning.

2010-09-26 @ 21:35:01
' Hejsan hej på er :)

Ja då var det återigen söndag.. Faktiskt inte så farlig söndag idag om jag ska va ärlig. Har fått sova ut, har jobbat och vaxat benen. Känns lixom som en relativt bra söndag :) Just nu sitter jag och försöker överföra massa bilder från i fredags. Skulle egentligen ha lagt in allt igår men då hade jag fått kopierat från fejan och självklart hade det blivit mycket sämre kvalietet då, för självklart vill jag att ni får den bästa synen ;) Bra va?

Nej men igår gick jag och la mig klockan 22,45... En lördag lixom? ;o Fett skönt endå. Kände mig så utvilad med tanke på att jag gick och la mig 05,30 i fredags natt -.-' Sent, svar ja! Men jaja. Innan jag gick och la mig igår så beställde jag grejer från Taxfree'n innan vi reser :D För om en vecka framåt befinner jag mig just nu in Turkeyyyy :D Så man måste ju beställa. Visar bilder längre ner. För nu kommer festvbilderna sen i fredags :D WIHO!

------------------

FREDAG KVÄLL! - HEJ VAD VI HADE KUL!


Emma, lilla jag, Felicia och Hanna :)



Emma, Olivia, Jossanjag och Hanna ;)


Emma, Olivia, jag och Hanna



Vi igen ;)


Olivia, Emma och Josssssssan = jag ;) <3


Emma, jag Felicia och Hanna i en glad situation ;)


Jag och Hanna i en bamsekram :D


Sötbild på Emma, mig och Hanna :D


Två snyggingarna i farten ;) Emma och Hanna!


Emma, Olivia, Felicia, Hanna och Matilda lite sådär halvt ;)


Olivia verkar träna på bitch-blicken och Emma ser bara söt ut ;) Haha!


Pusskalas a la Felicia unt Jossan!


Min fina vän Olivia och jag. Du är wonderful!


En puss medans en telefon lurar bakom mitt blonda hår ;)


Galen position på bussen från Trelle! Helt underbart med er tjejer! Ni är helt fantastiska! :D

PUSSSSS PÅ ER!/







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback