24 september, datasal hej :D

2010-09-24 @ 10:56:00
' Tjennnnnna ;)

Då var det fredag
i atmosfären igen :D Och det känns så underbart ;) Tiden tickar som ALDRIG förr :D i morgon om en vecka åker jag dessutom till turkiiisch så det är ännu mer nice ;) Well well. I kväll till och börja med... :D Åker till min Olivis Pivis dirr efter skolan (Trelleborg), och där blir det taco till kvällsmat. GOTTT!? Svar ja ;) Seeeen blir det fix och så vidare, sen blir det att dra till Hanna på förfest också i Trelle. Där är förhoppningsvis redan mina små pinlor i full gång med festandet :) WIHO!

Efter visiten hos Hanna blir det bussen till Malmö-town och taxi från centralen till Luftkastellet ;) DÄR BLIR DET RÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖJ! Hehe, börjar 23 och slutar 03 ;) Och då åker jag med Olivis mamma till Höllviken där det blir natti natti hos Nallis (A) Myspys!

Nu slutar vi snart denna UNDERBARA lektion med Majken ;) Sen blir det lunch och idrott. Kul jul ;) skoja!


pardey tonight, baaaaaang!


PUSS PÅ ER!/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback