16 september, mongo-dag.

2010-09-16 @ 19:13:41
'Hej.

(beredd på mer eller mindre svodomar rätt så ofta.... -.-')

Denna dagen har varit den mest sämsta dagen på aslänge. Har haft sån otur? Vaknade hos Johanna, försov mig halft för Johanna lät mig sova -.-' Well, inte så farligt kanske.. Meeeen sen blev jag "avskedad" av mamma.. Fattade ingenting först, men ja! Dags att hitta nytt!

Efter bussresan va det skola och första lektionen var det tävlingsteknik och det var roligt ju! Men seeeen, hade vi typ engelska med David. Och då fick jag med mig FEL block... Hemskt va? Skoja,, nej men efter engelskan var det matte och det går bajs för mig i matte. Asså jag VILL inte, ORKAR inte och mest av allt vill jag bara spy på matte. Så då började jag bli deprimerad. Sen var det dessutom RIKTIGT äcklig mat i skolan. Tomatsoppa? Vad fan liknar det...

Sen var jag helt sur för jag skulle gå på Historia A till egentligen 16,30 (!!!!!) men jag kom inte med på någon lista så det fuckade sig ju? SUCK! Så då fick jag dra hem men inte va jag ledsen för det direkt, va övertrött! Somnade på bussen, fick ont i nacken.. Kom hem till Brandstad och då började det regna, fan vad sur jag blev.. Och när jag väl stod utanför dörren kom jag på att jag låst mig ute. SÅN OTUR! Dock kom Jan 15 min senare.. Bajsdag!

Nu har jag nyss ansökt om jobb på
Mc Donalds. Det blir fler jobbansökningar ikväll! Och i nästa vecka ska jag ut för att söka jobb. I morgon hinner jag inte.


i hate to fight with u.

Hejdå!/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback