20 september, it's to late now.

2010-09-20 @ 21:30:40

' Men hejj!

Ja lönt att uppdatera idag egentligen -.-'
Not! Är trött som in i så ska gåoch lägga mig nu faktiskt. Ska skriva te med min Nallis innan jag somnar bara! I morgon börjar jag 08,20 och går till 12,00 sen ska ja ut och kolla APU-platser och sen söker jag ju nytt jobb dessutom så ska kolla runt lite på det med, det blir nog bra. Efter detta ska jag troligtvis spendera lite tid med min älskade syster. Tar antagligen tåget till Yastad. Men jaja. Nu MÅSTE jag sova. Ska upp dö-tidigt... Uew.


SÅ GAMMAL BILD JAG HITTADE ? :O Hade rätt mycket mörkare hår då.
Lite sugen på att slinga det lite mörkare nu till vintern, men vi får se!

Puss och natti!/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback