1 augusti, mamma-dotter-kväll ;*

2009-08-04 @ 21:15:04
' Hejsvej! Idag är det lördag minsann  :) inatt sov min älskade Jakke hos mig. Vi satt uppe den största delen av natten och bara pratade som aldrig förr. Sjöng gjorde vi oxå, "halleluja, halleluja" , tack för allt hjärtat, jag älskar dig.
 
Jakke gick hem till sig vid fyra tiden och då var det min och mammas kväll som återstod. Vi bestämde oss för att åka till Kivik och äta på nog Skånes dyraste men godaste pizzarestaurang ; Friden. Vi beställde en pizza som heter Gilstring och på var; vitlök, räkor, kräftor, bläckfiskringar, musslor, rockoula-sallad och rom. Fett god var den, verkligen! Jag och mamma hade jättemysigt och vi snackade som aldrig förr. Efter den goda pizzan rullade vi fram till bilen nästan (aa), mätta blev vi som tusan iaf men inte nog med det inte! Vi körde till Stenshuvud och gick upp högst upp på toppen med Lufsen. Helt underbart! Efter vi kollat på den underbara utsikten gick vi till bilen och körde hem. Vi satte oss båda trötta, mätta och sömniga i soffan men det tog inte lång tid innan vi gick och la oss i dubbelsängen. Känns kanske lite knasigt att jag låg i samma säng som min mamma (för jocke var bortrest) men; nej verkligen inte! Hur mysigt som hälst och det var längesen man gjorde dt så därför va det bara sååh sött :) Hihi, tack för kvällen mammi, jag älskar dig.

u better rais me up than let me fall right front of your face.

Love, Jossanraur! ♥ ♥ ♥

-.-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback