10 augusti, jobbjobb :)

2009-08-10 @ 12:34:16
' Shaa fiskar! :) Idag regnar det, buhu! Inget kul, men jag hoppas på finare väder fram i veckan iaf :) Sitter just nu och äter en skagen-baguette på jobbet i Flyinge. Mums! När här inte kommer kunder checkar jag kläder i tidingen la redoute. Riktigt mycket kläder, puhh! Iaf så ska eliin ringa mig snart för hon ska ha tatt reda på om christopher och en av hans kompisar joinar till götet nu på torsdag :) Maha, fyfasen det ska bli så grymt kul!

Jag ska ta kontakt med lite olika hotell också som vi kan tänkas bo i. Har mailat ett men inte fått svar, så aa vi får se.  Om inte annars får vi tälta, meeeh jippie! :D  ( KIDDING)


Söttva ? Aa, men ni får ha det bra sålänge, mer uppdatering kommer ikv :)  Pusspuss :*



Love, Jossanraur! ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback