14 augusti, fix-shoppa-mf!

2009-08-14 @ 08:55:57
' Todeluuuh! :) Här sitter jag precis gjort mig i ordning och ja nu ska jag bara fixa lite assosearies ^^ aa, nu ska jag då till malmö på "möte" sen ska jag förmodligen shoppa med mamma och pappa, om inte tar vi en fika iaf och sen får jag shoppa själv. haha! Aa sen ska jag möta elin och p.h (hennes bror) fixa till oss och lite sånt sen ska jag fixa naglar på hansa. JIPPIE! Så jävla skönt är det... hmm njuter! Aa iaf nu får ni se en dagens outfit och lite smink osv.. Blablba bla, ja :D

 Mitt bästa täcke, uhh! Såhär såg min morgon ut!

 Ansikte! 1, applicering av foundation. 2 loreal paris foundation powder. 3 true match puder för att täck ojämnheter och till sist 4 applicering av rouge :)

 Ögon! 1, applicera kajal precis under ögonfransarna nedtill 2, täcka ögonfransarna med den vita double extension beauty tubes number 1. 3 täcka de vita på ögonfransarna med den svarta double extension beauty tubes number 2. 4 för att få fransarna täta och smala täcker man ögonfransarna med den gula mascaran colosal, superbra! 5, borsta ögonbrynen. 6, ta ett tunt lager av loreal paris ögonskugga på en liten pensel och måla i ögonbrynen på sidorna så du får lite skarpare kontraster. Så det var min vardagliga  sminkning! :)

 oredigerad, hej!

 dagens outfit dåja :) glansiga tight's från gina tricot m blixtlås nedtill. pappas skjorta i ljusblått från ???vetinte??? & magskärp från gina tricot. that's all :)


Have it nice smeatheart's :)



Love, Jossanraur! ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback