2 augusti, grillmys!

2009-08-04 @ 22:44:25
' Shuhuuu! Vaknade upp bredvid mamma och åkte för att hämta min moppe i sjöbo hos hanne klockan nio redan. Sen hem och fixa för kvällens aktiviteter. Kvällen var lagd efter att ha lite grillmys hos mig! KUL! :)
 
Folket kom vid sju, först masse, bunny och stoffe sen kom thessan och andreas. Efter ännu en stund kom elin och till sist kom jakkebebis! (aa) mina darlings om ngt!:* Iaf så grillade vi korv och åt en jäkla massa! Sen gick vi ut i mitt kontor och såg på film på projektorn i konferans-salen :) Asnajs!   Såg på två filmer sen gick vi in och gjorde allt galet :D ahah, "tatuerade" varandra m kajal och maaaasssa kul :D, hihi. sen gick vi och la oss, tack för kvällen babes.

I care, I do. But just now I don't give a shit of what u are doing.

Love, Jossanraur! ♥ ♥ ♥

-.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback