20 augusti, uppdatering MF!

2009-08-20 @ 21:03:29
' Shaa sötnosar! Torsdag idag då, assnajs! För i morgon är det...... FREDAG! WIHO!
Idag skulle jag och hanne då vara skitduktiga och träna box men eftersom vi tränat i 2 timmar i skolan innan vi slutade så var vi inte jättehappy för o träna. Så nej tyvärr vi gick en runda i oran ist :) Haha, ja så iaf så körde jag moppe såklart. Och när vi skulle gå så kunde vi ju knappast lämna hjälmarna där så vi fick helt enkelt ta med oss dom. Efter halva biten säger hanne " nu skiter jag fan i detta" Och så sätter hon på hjälmen på huvudet och fortsätter gå, SOM JAG SKRATTA! Vi där i träningskläder och så går den ena med en moppe hjälm på huvudet. HAH! Såklart drog jag på min oxa, så jag var inte bättre! :) Tack för dan hanneälskling!

Aa, men iaf igår var det då malmö festivalen (ni som inte kan förkortningen av mf) hihi! Faktiskt riktigt kul! Åkte dit med elin dirr efter skolan och träffade johanna bby och henners darl. Sen massa andra sötnosar :)

Här kommer lite bilder från igår då då :)
 
 Så såg jag ut denna skoldag och festival-kväll :) hihi!

 Hello boys!

 Något rapp-band som spelade, skitbra!


I morgon blire MF för sista gången i år. SES? :)


Love, Jossanraur! ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback