22 augusti, loppis here i am!

2009-08-22 @ 15:02:18
' Men tjoofräs! Ja igår blev det ingen uppdatering >.< skämms! Men ja igår var det ju lite crazy  så ja det får ni ta! Igår var det fredag, skola sen hem och fixa lite med elin och hanne och vidare till malmö stad. Wiho! Blev körd till sjöbo av miche (älskade bästa syster) och henke benke :) tacktack! I malmö kollade vi på promeo, "svennebanan mannen" han var svettig och ful som fan men han var asbra ;) Haha. Jaja lite galet. Sen kvällen var najs, & jag är så grymt nöjd med mig själv! Detta ska jag klara och det kommer gå skitbra, i feel it! Ja somsagt allt var bra förutom några undantag skanske då "utlänningar" med en otrolig fin beteckning för er era jävla svin som spottades och bar sig åt, men ni fick ju igen bevisligen :) Haha! & sen lite andra händelser.. Jag kom hem lite i ett igår iaf och gick dirr och la mig. Tack för kvällen!

Sen blev man väckt klockan fem av mobilen,, väckar signalen.. Puhh nu var det dags för loppis dåja. Fyfan, jag var död, död som en fisk! Men jag släpade mig upp och stod på loppis från halv sju till elva! Mia och syster var med och det är ett under att jag inte somnade, haha! Aja, men fast att vi sålde så tror ni väl inte att Josefine Håkansson går förbi ngt fint att kunna köpa utan att köpa det? nej nej nej.. Idag blev det ett nytt playboy halsband, SKITFINT! :D älskar det somfan och det passar bajsbra! Bilder nedan uknow :)

Innan jag slutar min dialog har jag något att säga till en av mina bästavänner; elin feldborg. Mylove, jag lyser upp när du är glad, samtidigt som det tar hårt på mig när jag ser dig besviken och ledsen. Genom dessa 13 åren som vi har passerat har jag lärt dig allt jag kan, från att stå på egna ben till att stå på händer. & du har gjort exakt samma sak (fast jag kunde stå på händer redan men jaja hihi!) men du har gjort mig till en bättre person med tålamod (fast det tog fanimej 13 år oxå!) aa skämt o sido men ja, jag är glad för allt som vi har spenderat & det sista jag har är att säga är ; Jag älskar dig från botten av mitt hjärta.


 Liiite fin va ? :D

  Mina snyggingar :) loveu!


aja ha de bra! ska sova sen kräftskiva, wiho!

Love, Jossanraur! ♥ ♥ ♥



Kommentarer

Postat av: elin

så jävla bäst, vet inte vad jag ska säga.

älskardig mest av allt. bästavän alltid. -v-

2009-08-22 @ 15:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback