23 augusti, rastlösfan!

2009-08-23 @ 13:37:03
' Hej hej hej hej! Vaknade halv elva idag m elin bredvid ofc ;) Nu sitter hon och snackar m sin pappa i telefon och det vet vi ju att då är hon högljudd och irriterad, ahah! Alltid :) Men aja. Gårkvällen var ju bra och ja :)

Idag är jag rastlös som in i helvete & jag ville åka till stranden men nej elin var seg. Ist åt vi frulle och har suttit vid datan sen dess, nördar i know :D

Ikv blire pizza med hanne älskling! MYS! I morgon ny vecka och alltså "provapåvecka" på studio danza, skitkul! Så ja dom som joinar på streetfunk tisdag och onsdag upp med hand nu nu nu :) Jag vet att ni vill, (aaa


A men nu ska jag göra ngt vettigt, pusssssss!

Mylove.


Love, Jossanraur! ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback