26 augusti, härligt m hanne!

2009-08-26 @ 19:38:19
' sha morot :) slutat skolan tidigt idag yeee :) slutade tio över två eftersom alla lärare drog och sista blev inställt, så det är aassnajs (yy) nu har jag precis åkt hem från hanne sååååklart :D haha. Idag gick vi och åt massa korvar på lunchen hos hanne och ja krängde satan x) tur jag har hanne annars hade jag varit aneroxia barn för längesen, haha! Men det braiga är att vi varje gång vi äter så tjockis mkt så motionerar vi bort det sen :) Idag tex så gick vi 5,5 i oran och det känns ju bara för trevligt :) ASBRA ÄR VI! Sen efter turen i skogen så gick jag upp till min mormors mor, den tantan är makalös :) 87 år och lever som en fisk i vattnet :) Så med en liten intervju fördröjde jag ca trekvart hos min mormorsmor. Alltid mys! 

OCH URSÄKTA! Jag uppdaterar för jävla dåligt , förlåt förlåt... ;S Men aa så är det in my busy life.

Igår skulle vi då till ystad och "dansa" haha men det blev ju ingen dans, haha FEL VECKA! Det blev ju inte liiite knas men aaaja :) Vi träffade falck och micke monkey ist, sötttt! Tack för dagen (yy)

NU ska jag iaf visa er lite söta bilder på hannepanne och mig josseposse :D

 haha, jag älskar dig hanne!


Love, Jossanraur! ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Postat av: booooy

Haha sån fjortis du är fan man skäms bara tänker på det. Lär dig riktig svenska förfan.

2009-08-31 @ 16:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback