27 augusti, MORSNING!

2009-08-27 @ 07:55:22
' sharåå :) Här sitter jag uppe med tuppen :D Klocka är lite i åtta och jag har nog brottom om jag tänker efter, ;s aaaja sen när började jag bry mig ? :) Hihi, nu är det skola iaf, seeen ska jag och thessan bebis sätta upp lappar i sjöbo :) & sen ska vi hem. Jag ska gå med ruski vovven för de har jag lovat pappa och sen ska jag vidare till sjöbo igen. Där ska jag gå igen med rasmus minsann :) trevligt! Sen drar jag hem väl och ja underhåll mig jatack för jag är ensam hemma ikv ;s LÄSKIGT!

Så ser min dag ut & uppdatering kmr ikv :)

 
dagens outfit, gina jeans tight's, gina linne, paul frank tröja :) - loveit!


Love, Jossanraur!
 ♥ ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback