29 augusti, Uppe m tuppen?

2009-08-29 @ 10:56:26
' Hej! Idag är det lördag, skönt! Klockan är tolv och jag har varit vaken sen åtta i morse då mia väckte mig för hon skulle iväg. Festen igår var ju sådär, det roliga var att jag fick träffa folk man inte sett på ett tag. Emelie var ju ett bra exempel, uunge du är så jävla söt&rolig. haha, älskar dig! Sen åkte jag elin & limpan hem. Vi körde hem elin sen kom limpans bror och hämtade henne hos mig sådär på nattkvisten,  aa så vart det!

När jag kom hem blev pappa dålig,, & det slutade med att han nu ligger på hjärt-intensiven :( uscchhh , aja hoppas an blir bättre och får komma hem snart. Älskar dig pappa.


Jag & farfar sommaren 2007 , <3
 

Love, Jossanraur! ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback