3 augusti, ny vecka!

2009-08-04 @ 23:42:10
' Tjena morötter! Måndag idag, vaknade upp m eliin, jakke, masse, bunny och stoffe. Vaknade dock av en jäkligt stark åska som fick mig att skaka på huvudet lite och kolla klockan. Sen sov jag vidare och sen blev dt frulle när alla vaknat. Myspys på de!

Tränade lite senare mot eftermiddagen. My anger is raising me upp to hell baby and soon I kick u out of my life I swear.
Så knogarna är rätt uppbrända, svullna och blåa efter ett pass UTAN boxhandskar, oups my bad! Men skönt vare! YES, sen blev det en skän dusch i kallt vatten, härligt! Och sen blev det på med mjukis och sa hejdå till kompisarna. Eliin var kvar men åkte snart hem. Iaf så fixade jag lite där hemma hos mamma och sen åkte jag hem till pappa. Tack för natten (ni som sov hos mig) <3

If I was born with bad luck, how could you say to me before that I was like a daughter to you. For you this is nothing wrong?

Resten får ni lista ut själv. hejdå!

Love, Jossanraur! ♥ ♥ ♥

-.-Åhh denna vill jag ju dock bara ha såååååå mkt när jag fyller 17! Linningen precis bredvid höftbenet mot naveln. åhh ge mig ge mig ge mig!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback