7 augusti, jippie jag är frisk!

2009-08-07 @ 16:49:47
' Tjoofräs! Det var inte länge ni fick ha mig sjuk inte :) Mihi! Otroligt fint väder och jag är superglad att jag inte missade det för de trodde jag faktiskt :) Aja, jag har tagit det lugnt idag för annas är det lätt att det blir "bakslag" sa mamma, så ja jag får väl lita på de (yy) Jag vaknade klockan sex i morse och var superpigg! Sen har dagen gått ut på att sola och vila och sova, mysigt! Innan jag la mig i den stekheta solen tog jag faktiskt på lite brun-utan-sol för att se om de skulle ge dubbel effekt men faktiskt inte. :( Så nu vet ni de, don't do it cuz it will not be better!

När jag låg där i solen med nagelsaxen i handen och funderade om jag skulle klippa mina naglar korta (nu när jag väl fått dom långa, suck) så rätt som det var välte hela vårt parasoll. Haha, hunden och hela köret blev ju livrädd för tusan! Haha. ajja, back to real jag klippte mina naglar kort korta :( Men fick faktiskt en funderare på om jag ska göra nagelbyggning igen. Funkar kanske nu när jag slutat rida och inte ska ha fingrarna överallt :) Värt att tänka på!

I alla fall så efter en skön stund i solen gick jag in och kollade på höst/vinter kollektionen (Nelly.com) för att se om där var något spänannde. & DÄR av alla ställen hittar jag SVEA-mössor ? ;o Dom som har lagt ner och allt och håller på att sälja ut så jag fick väl fatt i mitt kontokort och skulle beställa en men kom på mig lika snabbt att det kan jag ju inte för jag har inget sånt riktigt kort, suck! Men jag måste ha en Svea-mössa. Bara ett måste till vintern! Men det orndar sig :) I fix it.

Nu är bara frågan mer till höst, jag är lite sugen på vest istället för klumpiga jackor så ja här är ett par som jag tycker om, vad tycker ni ?.

.....-.-
Från ellos. Maybe to basic?       . Från Logg.  Nice!                      . Från Only. Maybe to tuff?



& dehär med naglar, vad säger ni ska Jossan ta en sväng om med kattklorna igen ?

----


& till sist här kommer era horoskop! :) 
http://www.ditthoroskop.nu/se/karleks_numerologi.htm - do it! ;)

Love, Jossanraur! ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Postat av: Thessan

Den från Logg !

nice somfan :)))

<333

2009-08-07 @ 17:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback