9 augusti, Hiss&Diss-Listan!

2009-08-09 @ 12:44:54

' Hej för tusan! :) Gick upp för 40 minuter sen, åt frukost och såklart sitter jag här nu, loveit! Hihi! Snart kommer morsan & hämtar mig vi ska till stranden hon och jag. Mysigt!

 Aa, vad tror ni om "Hiss&Diss-Listan" kan den ha kommit till min blogg? JA! Nu har den :D Jippie ? ;) Jag älskar åsikter och motivationen varför/hur osv. Så här slänger jag upp vad som är Absolut Hiss och Absolut diss, tror faktiskt jag kom på ett riiiktigt bra namn där oxå ? ;o Haha, yeees i do my own thing :)

Top 3 Absolut Hiss!

* Fullbokade dagar,
det är en del av min vardag verkligen & jag älskar det. De som känner mig förstår nog bättre, jag som person är ju väldigt ivrig att hitta på saker hela tiden och vill sällan ha stunder för mig själv. Kompisar vill jag hälst ha runtom mig hela tiden för så trivs jag och så är jag som person. Därför ÄLSKAR jag när man har nästan fullbokade dagar, jag menar inte att det inte finns 1 minut till att tex vila ut lite men att man verkligen har något att göra varje dag! Loveit!

* Stranden, åh ja det finns väl inget härligare än en nyckelpige/flug-fri strand med en stekhet sol och de svalkande vattnet som kommer tätt in till kroppen? Inte enligt min mening iaf. Lång-grunt föredrar jag och vågor är riktigt kul. Däremot om det är en rikigt schek-dag så föredrar jag minimala vågor. Poängen med det är att man kan sätta solstolen i vattnet och sola i vattnet! Kanske mindre kul om det då kommen värsta tsunami-vågen och ger en en rejäl kallsup. Haha, not :)
 

* Saft, that's my favoutite! Törstsläckare, smaksatt och otroligt god. Sån saft älskar jag! Ett exempel är Smultron-Dryck som vi här hemma hos pappa köper 10 liter av i veckan. Skitgott!
 ,,
--------

Top 3 Absolut Diss!

* Skitsnack&Bull
, uuh vad jag hatar det! Det är verkligen sånt som kan förstöra dagar för mig. Hateit!

* Höga byxor, jag vet det är inne och har varit. Men tyvärr! Jag hatar det verkligen. Det är så fullt! Kvinnokroppen ska inte se ut som 3 meter ben och 2 centimet kropp. För det tycker jag verkligen det ser ut som! Ännu värre är det när man har den här höga midjan plus vida ben ? :O!!! Det är ju så himla fel fel fel fel? Vad ska det se ut som? Åtdragen midja och omsnörpt rumpa sen trumpetben ? Nej de modet faller mig aaabsolut inte i smak och är verkligen en bra plats på min absolut diss. Yes, that's my meaning!
---

* Citron i mat&bakelser, ueew! Blärk, pi usch! Det är riiiktigt äckligt, haha :) Aa, jag som inte är för mycket för bakelser i vilket fall men jag hatar verkligen den citron-smaken som sätter onda signaler i min hjärna. Haha, im funny ;) ueew-


Jag vill höra din mening oxå! Vad tycker du? Vad är absolut hiss & diss för dig ? :) Tell me! [email protected]

puss på er  hörs sen:*


Love, Jossanraur! ♥ ♥ ♥



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback