Absolut hiss & Absolut diss

2009-08-27 @ 14:43:11


' Men tudelo :) Nu sitter jag vid datan yess & då var det dags för månadens "absolut hiss" & "absolut diss".


Absolut hiss!

* Vardaglig motion, det är skitbra! Bara att gå 20 minuter om dagen är skitskönt och man känner sig duktig efteråt. Det är inte svårt häller, jag som själv är dålig på själv diciplin tex "blablabla, vad duktigt jag är nu ska jag gå 3 ggr i veckan" nej,, det håller inte, för mig. Men däremot så varje gång jag är med hanne (vilket är ofta) gå vi i oran. Då pratar man ju samtidigt!? SKITBRA! Så dra nu med dig din kompis och ut i skogen, jag lovar dig det är skitbra!


* Kläder från nätet, ja verkligen en riktig lyx!´& jag älskar det! Jag menar varför åka in till stan varenda gång man vill ha kläder elr kanske bara just ett plagg när man egentligen inte riktigt vet om det verkligen finns ute. Då är det ju så otroligt skönt att bara dra in på en vettig sida och kasta kläder i varukrogen och så är kläderna hos dig inom 3 dagar :) SKITSKÖNT!


* Dansa, haha, ja det är väl bara så grymt kul? Dansa kan man göra nästan närsom & jag gör det ofta, när jag lagar mat är  köks-cd-spelaren min kompis och den ska ligga på högsta volym! När jag sitter vid datan får jag mina ryck och börjar galet dansa! Städning är urrrrrtråkigt, right? Men iiiinte om man dansar! Då blir det hur kul som hälst och sen kan man skratta åt vad man gjorde för konsitga steg. Antingen har man musiken i lurar elr så kör man på dunka dunka i högtalarna och det är ju egentligen det som är det mest grymma :) I loveit!


-------

Absolut diss!

* Hängiga tight's, men åh hur drygt är det inte när man måste dra upp sina tight's 24/7 ? Men ändå hänger dom igen i skrevet på en efter 1 min! & Hur fint är det egentligen när man måste dra upp dom, jag menar de flesta tight's är ju höga, haha ska man då dra upp linnet man har över och sen dra upp tight'sen till tuttarna elr ? SÅÅÅÅÅ jobbigt, så neeej nu tycker jag att Gina Tricot ska göra ngt revolutionerande av det hela, yesss :) ;)


* Lady Gaga, den kvinnan tycker jag har spårat ut totaly.. Jag tycker hennes musik är jävligt traggig och om jag ska vara ärlig tycker jag hennes utstickande & speciella stil är pinsam. Nej ska hon få upp mina ögon igen får hon la göra ngt otroligt bra ;) Men visst många tycker om henne, men i don't (yy


* Respektlöshet, hateit! ALLA förtjänar att bli respekterade nån gång, sen säger jag inte att man alltid ska blir det för vissa (im sry) förtjänar det verkligen inte. Men nån gång tycker jag att ma ska få vara respekterad. & dom som skiter i vilket tycker jag kan dra åt helvete. Bara för att dom som gör så är så rädda att det darrar i benstommen på dom inte vågar erkänna sina svaga sidor för att själva inte bli orespekterade ska inte komma undan med ngt enligt mig! Det är vad jag tycker och jag står till det!

-peace!


hörs sen!


Love, Jossanraur! ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Postat av: Miche

go for it baby! hihi

jag älskar dig, din syster

2009-08-27 @ 18:24:23
URL: http://missmiche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback