åh men hejsan!

2009-08-12 @ 16:24:43
' SHAA KORVAR!

Nu sitter jag hos thessanbebis :D VI har jobbat och tjänat 700 spänn, asnajs! Aa sen kom vi hem och sov, skiiitskönt. Sen gick vi upp och städade hos mig. Haha thessan damsugade och jag plockade in kläder i min garderob. Sen kom thessans mamma och hämtade oss båda. Nu har vi ätit och jag sitter här med min coca cola thessan springer runder här typ halvt naken man aa sån är hon, min lilla gullegump! HAHA

Back to buisness!


Nu till månandens åsikt här!

Bi/Homo/Hetero-sexuell det är vad jag ska ta upp. Varför är en Bi/Homo-sexuell person mindre värd än en hetero-sexuell person för en del personer? Varför ser man ner på en person som kan och vågar stå för dens känslor och läggning? Jag tycker själv det är stark av en person som vågar stå för det. För i de samhället vi lever i nu för tiden är det jävligt starkt att ens våga säga att man är bi elr homo. Tänk er själva att absolut inte ha några som hälst "feelings" för motsatta könet? Och så tänk att vara grymt kär i en person som känner likadant och så struntar man i det för att inte bli kallad jävla bög jävel elr äckliga flata! Hur fel är inte det? Jag tycker det är grymt jävla fel. Tänk att bli nertryckt för något man inte kan hjälpa? Då kan man börja hata folk för att vissa är fula? Skulle de vara mer rätt? Elr tvärtom hata folk som är snygga? Dom som tycker det är så jävla fel med bi/homo-sexuella tycker jag ska tänka om. Är det inte "fred på jord" folk vill ha? Tänk om man hade kunnat börja med en sån simpel sak som detta? Att sluta hata för någon är annerlunda och vågar stå för det. Nu är det såhär att jag är inte laggd på mer än ett håll och det är hetero, men jag försvarar och har en åsikt om de andras bekymmer med sina läggningar. Därför tycker jag att ni alla ska tänka om innan ni kallar någon något dumt! That's my meaning! 


Love, Jossanraur! ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback