Dåligt HUMÖR!

2009-08-16 @ 02:31:38
' hej. (ingen smiley) här sitter jag i min mjukis-dress & är pissigt sur, förbannad som fan, äcklad, förvirrad, besviken, ledsen! FAN! Jag är bara AHR! Åh, ja jag är riktigt lack! Trött på allt som har m kärlek o göra, vad man än gör blir det fel! & jag hatar min avundsjuka som stiger mig upp till öronen, alltid. Hade kunna banka in huvudet på den människan, jag hade kunnat skjussa upp henne till månen ( & ja nu avslöjade jag att det var en "hon")  i don't give a shit för att !hon! ska bort ur mitt liv så snart som möjligt. Man gör inte mig förbannad, det kommer tbx jag lovar. Hon ska nog få. Hon skulle inte ha försökt reta upp mig för detta kommer inte sluta lyckligt, haha synd om henne! :@ Ge mig en anledning till att inte bry mig.. precis ingen! Nej för att detta är fel, fel som fan. & jag står inte ut, inte en sekund till utan att få ut min ilska. Är så arg så snart kommer boxnings säcken plågas hårt. Tur att den finns! HA!

Malmö festivalen, finns inte så mycket att säga, tackar de folket som jag omgicks med, det var najs! Tack! Resten förklarar texten ovan. HRM! 

Imr så blir det upp tidigt, ska träna på sjöbo fitness i 6 hela timmar. Shit, jag kommer va dööööd. Sen vet jag inte hur allt kommer bli sen men aaja. Ring om ni vill ses för jag har troligtvis inget för mig imr kväll. Someday..

  du kan va lugn, du ska få igen stumpan!



Love, Jossanraur! ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback