Go' kväll/natt!

2009-08-07 @ 23:20:57
' Nattning vaktning och hejsan hoppsan, inte nej.. Ja iaf är jag hemma hos mamma nu. Kvällsmat ? åt hälften sen blev jag lixom avbruten.. ;/ | u know it hurt me to do it.. | Åt glass och godis efter de, gott!

I morgon drar jag till Lund för att möta eliin&jakke sen blire vidare till stranden i lomma. Skönt att komma iväg lite nu.. pust! & AAAABSOLUT skönt att inte alltid åka till samma jä*peeep*la strand ( im talking about ystad-flash shit mög!) åhh blir så trött, förlåt! Så tack vare Eliins goda idé med stranden i lomma kommer min dag bli perfekt, & dom bästa töserna skadar ju aaaaabsoluuut inte häller för den delen!. Bilder kommer, I promise!

Nu har jag iaf kollat på vad jag ska beställa snarast kommer nog bli riktigt nöjd, nu till skolstarten och allt. Fast väntar dock att använda mössan och västen tills det blir liiite kallare maybe, im not that desperate. Det ser ut såhär iaf!


...... -.-

Aa, svea står på min hiss-lista till höst! WIHO! Loveit!

Ni får ha det bra små barn. puss :*


Love, Jossanraur! ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback