Jossan drömmer & glömmer, elr inte?

2009-08-20 @ 21:35:54


Aa, då va jag tbx igen. Med ett ny grupp av mitt privatliv. "Jossan drömmer & glömmer, elr inte?" So i will start now.

Jag som är nästan besatt av människor runtom mig alltid har verkligen en önskan. "Önskan" låter precis som värsta stora grejen. Maybe it is ? Men iaf så för min del är mina kompisar ett stort behov för att jag ska kunna trivas med ja... allt!? Jag har ju precis börjat nian & siktar på stylist-linje till gymnasieval. En stor skola i malmö (kan inte det långa namnet men ja) är där mina förväntningar vilar på. Sen ett par år tbx har jag verkligen velat ha en lägenhet ihop med thessan och vi är fortfarande lika villiga till det, för att pendla till malmö varje dag är verkligen något jag INTE kmr trivas med alls. Mina andra närmsta kompisar är inne på liknande linjer och det sista jag vill är att skilljas från dom. Min dröm är att ha en lägenhet tsm med dom, med "dom" menar jag elin, thessan & jakke (då det är vi fyra som snackat om det mest). Tänk så underbart och så mysigt? Mina tankar åker ofta dit, hur det hade varit. Jag tror verkligen det hade funkat för tsm klarar vi allt, det har vi ju alltid sagt? Jag hade absolut inte tänkt o flytta för att jag ska "jävlar i det leva loppan nu" utan det är för att jag ska kunna bevisa att jag kan, kan leva "vuxet" jag kan. jag kan...

Tänk så mysigt att komma hem och veta att "jag bor här med världens bästa tjejer". Jag är övertygad om att vi hade hjälpt varandra med uppgifter, prov  osv. för peppa varandra har vi ju alltid gjort och varit duktiga på! Tänk att komma hem en kväll då man inte har något för sig och bara ha en mysig karaoke-kväll ? Åhh, jag kan verkligen sätta mig in i det.

Själv hade jag nog också försökt fixa lite jobb på helgerna, pengar behöver alla och när jag blir 18 så har jag kanske ingen förälder som hade tänkt att betala mig precis som om dom är någon penga-automat. Nej lite ordning och reda får det ju vara. Nu känns det som om jag berättar som en 5-åring men who cares and so what? Nu är detta de jag verkligen vill och jag hoppas verkligen detta jag precis beskrev kommer vara mig om ett år.

-I really hope so!



Love, Jossanraur! ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Postat av: Thessan

Vännen, följ dina drömmar, det är det som är viktigt, man måste tänka på sig själv när fet gäller sin framtid , inte andra, för folk kan försvinna från en , tänk då om man har levt efter dom och inte sig själv? dt kommer alltid vara vi tjej , bara på olika håll<3

2009-08-20 @ 22:11:57

Postat av: Jakke

ååh älskling , kan inte låta bli att le när jag

läser det , och så ska thessan komma och

"förstöra" med sina smarta ord , som faktiskt

är sanna men endå.. HAHA !

Jag älskar dig & kommer alltid göra.

Stylist linjen here we com , vi kommer äga skiten ur allihopa bby <3 ; )

2009-08-21 @ 22:06:11

Postat av: Jakke

och jusstä ,

JAG ÄLSKAR BILDERNA PÅ DIG , SJUKT SÖTA !

( jag visste det var något jag glömmde skriva på den första kommentaren x) HAHA ! )

2009-08-21 @ 22:07:37

Postat av: Thessan

HAHAHAH Jakke , din bajs förlåt att jag förstörde (A) men mina meningar är sanna ;) <33

2009-08-22 @ 15:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback