Jossan går i ide ? ;o

2009-08-23 @ 20:34:40
' Men sha, gäsp! Jag blir så trött på mig själv, ( jag är trött kom jag på) idag ville jag verkligen hitta på ngt, gjorde jag det ? ;o NEJ? När elin hade åkt satt ja kvar vid datan, sen solade jag m pappa i typ max en halvtimme, vad gjorde jag sen? Jo jag gick och la mig och sov i 2,5 timme ? ;o fast att jag sov till halv elva i morse.  Shit jag tror jag håller på att gå i ide ;$ Sen väckte pappa mig vid fem, sen körde vi och skulle hyra film för ännu en myskväll. Men filmen "män som hatar kvinnor" fanns ju såklart inte så ja vi köpte mat ist. Ja som ni kanske fattar blev det ingen pizza m hanne :( bugu (nnn) aja,,, Nu sitter jag vid datan igen och ska snart äta och sen glo på film. Assnajs!

Men veckan framåt ser skitbra ut, faktiskt! Ett minus only, och det är att min mamma är i norrköping saknar henne grymt mkt och hon åkte igår.. Plus att människan kmr inte hem försen om 2 veckor, HUR ska jag palla de? No idéa... Men såhär ser min vecka ut iaf!




Chill vecka som fan, hör av er om helgen :) Party ngnstans ?


Love, Jossanraur! ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback