Mys ikv igen, shopping!

2009-08-17 @ 22:37:43
' Men shaa! Ja :D Haha, jag har haft värsta sega dagen ;o  & så är jag på sepe humör, :P lite humör svängningar haha :) whatever, idag har jag varit sur som fan, jag börja nästan böla efter jobbet när jag kom hem, bara för att jag int fick mina nycklar av jocke, & sen åkte jag hem till pappa och blev glad igen efter att vi åkte till sjöbo och hyrde film och jag fick min a la jossi chocolate :D GOTT! Nu har jag väckt min ipod från sin grav sen österrike i vintras och förhoppningsvis får jag över en massssa låtar ikv :) assnajs, sånu kommer ni se mig med lurar i öronen för det mesta :) likeit!

Aa, men iaf så innan idag så beställde jag kläder och sånt till skolan :) Här kommer det jag beställde :D


Assnajs! Elr hur ? :D

Btw, nrj in the park på onsdag babes ? :)
-i want to pardeeeeey!



 
Världens bästa kvälls "fika" , varm choklad filmer och godis, mums! & hej tjockis :) aja, jag trivs!

have it nice ya know.

Love, Jossanraur! ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback