Nyheter sötnosar!

2009-08-09 @ 23:23:19

' Godkväll! Nu har jag varit ute och gått en runda m älskade pappa och Ruski-vovve, ;) Blev bara en liten runda men det gör inget, whatever. Trevligt va det ändå! :) Har snackat m eliin en stund i luren och aa sånt najs. Har försökt få tag på en person nu en hel dag. Vilket är Linnea "Jakke" Karlsson! Aa, hon har varit på Ven men vafan hon cyklar väl inte rundor där tjugo i elva på kvällen ? :O Anledning är att jag planerar för Göteborgsresa, wiho! Där kom den hemlisen :) Men NUU Äntligen har jag då fått tag på tanten :) Ska ringa upp henne hem nu. Så bra! :D

Ja idag på stranden så snacka jag med mamma om Liseberg så aa hon tyckte jag skulle dit, jippie! Planerar att sova på Apple Hotel som då tillhör Liseberg som vi ska tillbringa första dagen på :) sen på fredagen blire shopping och sen hem till skåne. Jag håller tummarna för att Jakke följer med, Thessan ska ju till bakken så hon kan ju inte :( Aja, annars blire jag, eliin, eliins bror christopher och hans kompis. Det blir säkert lyckat så med :)

Nu har jag inte mer att berätta. Pussss :*





Love, Jossanraur! ♥ ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback