shaa natt!

2009-08-12 @ 00:57:23
' Godkvällens ikv! :D Klockan är försent och jag ska gå och lägga mig snart snart snart! Thesan sover och ja :) Vi sk aupp klockan 05:40 i morgon och jobba! Vi sk abära gräsmattor hela förmiddagen! Najs! Tjäna pengar! Aa och sen så ska vi hem vid 12 och vila ut för kvällens aktiviteter är dock inte nådiga! Det blev fest som tusan i t-lilla! Jippie!

Ikv åkte jag iaf till Lund efter jobbet, träffade eliin och thessan, åt på donkan och mös :) Alltid lika kul m er tjejer, älskar er tusen gånger runt jorden och tbx igen. Jakke kom inte av ngn anledning men aja :( Sen joina thessan mig hem minsann och nu har vi precis camat och flummat haha. Aaa nu sover den grisen och jag ska joina henne nu :) Hörs i morgon! Får se om jag uppdaterar innan jobbet, haha.

Godnatt som fan!




Love, Jossanraur! ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback