sol&bad, loveit!

2009-08-09 @ 02:34:40
' Godkväll som tusan :D Här sitter jag, har precis kommit hem från släktträffen. Haha, en av de bättre faktiskt. Lekar & allt precis som vanligt men ändå x) haha. Aja tack för kvällen! :)

Kom till Lund idag dåja, eliin skulle möta mig. Jag stod på bankgatan så kom där en lustig liten tant som säkert hade mindre vett i hjärnan men jaja! :S Hon skulle sätta sig på en bänk och jag kollade lite misstänksamt på henne när hon satte sig eftersom hon lyfte på kjolen precis som om hon skulle sätta sig på toa. När hon såg att jag vände bort blicken blev hon irriterad och sa åt mig att sluta glo vilket jag inte gjort utan endast kollat diskret men misstänksamt. Jag brydde mig inte om henne men sen kom eliin & vi gick förbi där igen. Haha och så sa hon något om ?hora? & då spärra jag upp blicken irriterat och lyssnade när hon pratade med sitt ovårdade språk om att jag sagt till henne elr hon sagt till mig att jag/hon var en hora vilket aaaabsolut inte stämde något av de. Till slut satte jag ner foten och sa till henne kort "skaffa dig ett liv" sen gick vi. Åh ja härre gud, folk borde ta tag i sina liv... Nån gång!

Nog pratat om sånt oväsentligt egentligen :) aja, jakke åkte hem till hörby och jag ihand med eliin drog till lomma-strand, invadering av nyckelpigor! FYFAN! Ueew! Aja vi mötte victor sen kom thessan & co :) asnajs ;) Vi badade kastade boll och hade det trevligt, mysmys på de :)

Efter några timmars schteek så kom morsan och hämtade mig sen fixade jag mig och sen till ystad på släktträff, my day & här kommer bilder!

---      -.-
Dagens strand-outfit, skönt!       . Myyyyyys!

-.-
Här ser det dött ut? Åhnej,, bakom gräset, där vare folk som tusan!! FIck ingen bild på själva havet och så men jaja!


-.-
Det kom svärmar med nyckelpigor! Grymt äckligt, bet gjorde dom oxå, inte liiite många häller ;oooo

--
Denna bilden avslutar och det är på världens sötaste kusin! Passade honom lite på släktträffen, hihi!



Love, Jossanraur! ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback