Stranden m morsan.

2009-08-09 @ 18:22:45
' Shaaa schtekbarn! :) Ystad-strand idag dåja med mammi, najsnjas ;) Vi kom dit rätt sent men det gjorde ingenting. Blev nog ingen vidare bränna på mig direkt men aa sällskapet var nog med bra :) Hihi! Vi låg inte länge försen både jag & mamma blev hungriga så aa vi gick till Fritidsbaren och åt, asnajs! Tog en himla tid innan vi kom fram till disken men aa maten va god iaf. Toppen!

I morgon ska jag jobba 11-18, gutt & tjäna pengar! Jag har såklart mobilen med mig så är det något, smsa mig! Nu ska jag kolla upp en massa saker som ni bevisligen får reda på i kvällens uppdatering :) Mihi! Så vill ni veta får ni minsann hålla er till ikv! Här kommer iaf lite bilder från innan idag! Tack mamma, du är guld värd!

 
Sha morot!                                                         . Mamma på Fritidsbaren!


 
Vår utsikt från balkongen från Fritidsbaren :)

Hörs ikv igen :) Blir bara chill ikv, faktiskt! Btw bara 10 dagar kvar till skolan ;ooo Ohh no.. Jaja hejdå! :)



Love, Jossanraur! ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback