31 juli Fredag

2009-08-04 @ 20:11:16
' hej alla söta bloggläsare! NU har jag varit riiktigt dålig på att uppdatera er, men nu kommer  fredagens party-outfit, så ja ni lär bli underhållna ett tag. Have fun!

Fredagen bestod av en fullbokad dag, verkligen! Jag gick upp ganska tidigt, hämtade min moppe i sjöbo samt snackade med sara (min coach) och sa grattis till henne, 20 år! Ih, hon fick även en liten present av mig! (aa) Sen skyndade jag mig hem och fixade mig i all hast och sen raka vägen till Lund, stressade som aldrig förr! Elin hade då fått mig att göra mig i ordning på en timme vilket innebar ; duscha, raka benen, klä på mig, föna håret och i med "the miracle", hitta kläder att ha på mig på stan och kläder till senare på kvällen, städa upp allt som såg galet ut på rummet och sminka mig. Men jag kan säga att hälften gjorde jag på bussen till Lund. När jag väl var i Lund, då var inte Eliin där. Gud nej då hade hon åkt hem, vi hade alltså stått och väntat på varandra aslänge fast på fel platser, så nej det blev inge bra asså! Men Jag träffade victor iaf, underbar kille de! Vi åt världens största tuggummi och kollade på bio :D "The proposal", UUURBRA! Skit mysigt verkligen, och sen så kom Eliin efter bion och Jakke lite senare. Vi tog tåget till Malmö coh gjorde oss i ordning på toan på tåget x) haha, jag och Eliin lyckas ALLTID! Haha, sen så kom vi till Malmö och såklart missade vi tåget till Rydsgård så vi fick vänta där i mer än en timme. I vilket fall så stötte vi på några söta gubbar som verkade allmänt söta :D Sen åkte vi tåget och kom äntligen fram till kära lilla rydsgård. Sött!

Sen vidare till vår kära lilla fest, fast dt blev i ett ödehus men visst, första gången jag festat i ett ödehus, men fett kul hade vi! Älskar verkligen allt galet vi gör. Helt asnajs. I ödehuset hittade då jag lite saker som passade min outfit ( i syfte med att skoja asså ) haha. Där hittade jag typ aasmånga strumpbyxor sen stenåldern, wihoo! Ett par glasögon som jag tog med mig som servunier, ett paraflax ( paraply om ni inte förstod ) och en bedårande nattpjamas i randigt! Jag hittade också en urfrän spegel fast den fick vila. :) Skitkul hade vi iaf, tack alla sötnosar & tack för ödefesten :D

Pussss :*

 Love, Jossanraur! ♥ ♥ ♥

-.-    -.-

Dagens outfit var då rött långt linne (Gina Tricot), New´s paper tröja (Gina Tricot), svart magskärp, rosa skor m röda prickar på och rött spänne, ca 2 cm klack och passar mig perfekt eftersom jag är lång, accesoaries ; stora örhängen, genomskinlig ring och ett litet armband i små via stenar(H&M) halsband med bokstaven J.

Kommentarer

Postat av: Victor

Hatar den bilden på mig josse xD gillar hellre den andra fortfarande där de bara e vi två ^^(A)

2009-08-12 @ 12:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback