12 december, vallaaaa ikv!

2009-12-12 @ 11:52:36
' Tjofräs!

Ja och ni tror jag har sovit såhär länge? Åhhhnej :D Jag gick faktiskt upp 09:50 så jag har varit duktig! JAg vill tacka för gårkvällen, den var lagom söt! Inte för o tala om hur GOTT det var att käka cheeseburger på max klockan kvart över två på natten :) ASGOTT!

Hela natten har jag drömt om att jag ska ha matteprov och att jag måste plugga hela tiden så vad gjorde jag direkt när jag vaknade ? :) Jooooo, räknade matte såklart och det har jag typ hållt på med nu aslänge känss det som så jag tar en kort paus och sen "po de igen" :) maha!

Ikv blire valla som sagt! SÅÅÅÅÅÅ JÄVLA KUL! :D Förfest här, såklart sedan taxi, shuuuhuu! NUUUU KÖÖÖÖR VII!

Hörs sen PUSS!

 
laddar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback