14 december, skoja inte..

2009-12-14 @ 12:28:25
' hejjjj.

Åhgud.. I have much to tell! Denna morgonen började iaf inte bra, det är EN sak som är säker. Men det orkar jag inte dra upp för då kmr jag dö -.- & det vill vi inte va?

Iaf, helgen har varit den bästa på fettttt länge! HAHA! OCH DET glädjer mig :D Så fett kul har jag haft, faktiskt. Parken har jag ju berättat om, men lördagen var ännu bättre! Steg upp vid nio och pluggade ;o sen skulle ange komma, meeeeen det gjorde hon inte :( Det var fettttt kasst för jag behövde henne men nej.. I vilket fall som hälst så kände jag att tiden var ju lugn, meeeen där hade jag dock liiide fel :P

När jag stod i duschen så öppnade mamma dörren och halv skrek " ska du ha dina kompisar med in på toa elr?" och då fick jag ju lide panik för då hade alllllla kommit x),, typiskt mig!

Men iaf när jag och elin var färdiga (ja hon var ju oxå sen , såklart) gick vi ut och snackade med dom andra tomtarna :) haha sen började dimman så småning om :D hahaha!

Sen när klockan slagit nio och allt var undanplockat började vi gå till "NÄSBY-CITY" där taxin skulle hämta oss. Hahah, ja och innan vi kom dit härregud... x) Massa flummm!

Älskar er ni är helt underbara!

Söndagen (igår) bestod av ett evigt sovande, har ALDRIG i hela mitt liv sovit så länge... Vaknade kvart i 9, hade sån skallebank så tog en panodil och sov till tjugo i fyra. Var mörkt när jag vaknade x) Eller rättare sagt jag blev väckt! :) Sen drack jag 5 glas vitamindryck och man får bara dricka 1 om dagen så jag var ju överpigg hela natten.. Sov endast en timme inatt, suck!

Aja, men nuuu ska jag ladda upp bilder på bdb, sen så kommer dom upp här :) <3



Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback