16 november, hej hopp!

2009-12-16 @ 18:10:03
' Ciao bella!


Har nyss kommit hem från mormor, har varit där hela dagen med Lufsen. Gick inte i skolan idag häller var där bara sista timmen o kirra matteprovet, ueew... I hate it -.-

Igår skrev jag ingenting för då var jag som sjukast kan jag berätta.. PUST! Gick upp och såg mer ut som en snögubbe än mig själv! Mamma trodde jag skulle svimma i vilken sekund som hälst så ja det var pretty bad...
Men iaf jag ansträngde mig för att ta en lång ?sittandes? dusch. (fick deala m mamma). Hon ville inte att jag skulle duscha och det ville VERKLIGEN jag.. Så jag fick sitta minsann :) Hahah. knas..

Idag hos mormor hade jag Luffe med mig så vi cyklade en runda i byn och jag handlade lite saker för några presentkort som jag trodde hade gått ut :S Meeeen det hade dom inte så jag fixa lös-ögonfransar, ny noppare och en dagkräm från garnier :)  najsss

Det va allt, nu ska jag plugga.




 halv - frisk...

Kommentarer

Postat av: johanna tttthrobäck ;D

älskling, det är faktiskt den SEXTONDE DECEMBER :D <3

2009-12-16 @ 23:34:32
URL: http://johannathroback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback