18 december, fredag igen WIHO!

2009-12-18 @ 16:13:46
' Hejsan svejsan!

Sitter hemma just nu. Har varit i skolan idag mendär va kanske 25 elever som max :) Så det blev omplanering i schemat så för det mesta har hela dagen bestått av film :) Alla som brukar åka buss var ju inte på skolan efterosm bussarna inte körde så ja, det var en riiktig chill-dag :D Skönt faktiskt!

Ja jag gjorde då mitt kemiprov idag och det kändes bra. Ville ju ha vg i det så jag sa till Jonas att jag ville göra ett vg-prov, och såklart fick jag det :) Fnissss!

Det blev potatisbullar till lunch och jag åt som en häst! Hahah, gott ? JAPP! Spenderade typ hela dagen med johanna eldh och vi hade fett kul. Efter lunch kollade vi på film medans typ alla stack hem, (sånna tråkmånsar). Men ja vi åt godis och gick på tak och lite sånt som inte normala människor gör :D ahah..

Sen kom jocke och hämtade mig och vi handlade igridienser för ikv ska jag OCH mamma, baka smörbullar! Ja hör med häpnad, mamma med... Nog första gången vi bakar tillsammans, men jag ska inte förvänta mig allt för mycket hon hinner säkert fixa andra planer typ som att slå in julklappar eller något, i don't know!

Men nu ska jag i alla fall JULSTÄDA! Mitt rum, vad det betyder är att jag ska dra ut exakt ALLT från hyllor och lådor och våta och torka, damsuga och damma och vad man nu gör, (blev ganska mång och, men whatever). Så som ni hör har jag aaaaabsolut inte tid och sitta här denna fredagkväll! :D För jag ska ha en riiiktig mysig kväll med min älskade mammi framförallt (jocke vet jag ju inte var han tar vägen). Så ja! Denna helgen blir lugn!

Ni får se bilder sen från mitt "stökiga rum" till mitt "julstädade rum"!

 
jag som snart hoppar ut genom fönstret!




johanna rymmer ? :)



Jag med min tjocka gump som knappt kommer in :)

haha, hörs ikv!

PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback