20 december, snart jul!

2009-12-20 @ 22:35:54
' hej hopp!

De blev visst inte mer update igår men jag hade ikke tid... Pågarna kom och vi käkade tacos, det blev dock äckligt med en speciell krydda till köttfärsen så prova inte den varianten... ueew!

Senare hade vi snöbollskrig och vi var sååå nära på att åka snowricer (hur det nu stavas) meeeeen den andan föll inte på ;) Efter det blev det film och mys med lilla cosmos och gliffsen ;) haha. så sött!

Idag har jag haft uppvisning med barnen och det gick skitbra! Asduktiga!!! Efter det åkte jag hem till mormor och mådde riiiktigt dåligt,,, kändes som om maginfluensan var på väg men den sprang iväg igen.. SOM TUR VA! Så hemma hos mormor sov jag i flera timmar och det var gryyyymt skönt! Anar inte.. Sen stack jag och mammi hem och sen har jag kollat på Anna Ankas jul. Asså förlåt mig men min mening om henne är fortfarande lika äcklad! UEW! Hon är sååååå patetisk... Im sorrry! Till viss del är hon cool, men nej det överskrider veeeerkligen mina åsikter om hur en människa ska vara funtad! Låter som jag är fett tråkig, men ni som känner mig vet att jag själv har ganska mycket argument i mig och står för det jag tycker! Men men,,, "dagens hollywood-fruar" suck!

Nu ska josssi nanna! PUSSS!







Jag och Lufsen på jobbet i lördags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback