21 december, im home today!

2009-12-21 @ 11:52:22
' Hello everybody!

Hoppas allt är najs med er. Med mig är det fortfarande halvt om halft! Har kommit in i någon jäkla sov-period ? :o Som i lördags somnade jag kanske klockan tre. Sen sov jag till elva. Sen hade jag ju barnen och sen kom jag hem till mormor och sov från klockan 14-18.30. Efter det tänkte jag "nu kommer jag aaaldrig somna ikv" men joda jag somnade isserligen halv tolv men sen idag sov jag till klockan elva. Sjukt!

Jaja, whatever. Idag är jag hemma. Pappa vill att jag ska komma till ystad och kolla på mobil och det låter jättelockande :) mihi! Så det blir nog ystad senare idag :)

Nu ska jag käka frulle.


en person som verkligen alltid får mig att må bra. Therese Wallin!

Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback