22 december, sista skoldagen!

2009-12-23 @ 03:03:22
' hejjj :)

Idag var det avslutning och denna dagen har varit såååååå bra :D hahah! Efter skolan stack jag hem till pappa, städade lite. Sen fixade ja mig och åkte sedan på julmys hos moster-karin och martin! Såklart var mina älskade kusiner där också så det var helt underbart! Efter det blev det tomelilla och fest hos tommi. Drygt i början, men feeeeeetttt kul i slutet! André Nilsson är den messsst störda människan jag känner och jag lovar, bilder kommer imr! HAHA!

Som ni kanske förstår har jag kommit hem för inte så längesen, Var hemma lite över två. Blev körd av någon ANton och Gliffe var såklart med ;) mihi <3

Men nu ska jag sova för imr blir det julmys med min älskade mamma och jocke. ÄNNU MER PAKET :O

JOSSSSSSIII ÄLSKAR JULEN!!!





Hittade en bild på vääärldens porrigaste lucia-tåg! HAHAAH!, och vem står i mitten och ser ut
som en akut-födande-mamma? Jo jossan såklart :D hahahahah!



Puss och natti!

Kommentarer

Postat av: andy

lägg upp bilderna då :D

2009-12-26 @ 00:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback