26 december, fixdag :)

2009-12-26 @ 14:13:34
' hej hopp!

Idag är det lördag minsann, skönt! Elin var ju här igår som ni kanske förstod. Hon kom till mig vid halv sex och vi hittade på massa bus som vanligt :) skoja!

Men iaf, jag fick dock ett jävligt stort utbrott på en viss person. Usch, men den människan fick det ganska klart för sig när jag rinde och ja... ;) come on, jag tar inte skit...

Jag och elin hade iaf kul precis som vanligt. Love heeeeeer! Vi tog fotton med hennes systemkamera och ja det lär ni väl få se någon dag :) och ja bilderna från festen i tisdags ska ni få se snart, men guuud jag har ju fått ny mobil och ja måste överföra massssssa skit :) haha. Men dom kommer, någon dag, framöver!

I morse vaknade både jag och elion av brandlarmet som hade typ slut på batteri. RIIIKTIGT störigt... Tjöt en gång i minuten och jag som var nyvaken började skälla på elin för att jag trodde det var hon som gjorde det! x) hahah, ja stackars barn! Fnissss.

Efter det har jag städat, duschat, masserat in mig i brun-utan-sol (så jag hoppas jag bil niggah på nyår!) och just nu sitter jag halvnaken med en ansiktsmask i fejan! :) Grön och klibbig, naaaaaajsssss!

Men nu ska jag fortsätta vara duktig, ska fixa på Lindas rum och röja i hennes garderob! (för jag ska bli världens bästa storasyster, på heltid..) älskar ju ungen för fasiken och hon ska bli sååå grymt bortskämd (även av mig) för hon ska ju bli en "mini-jossan". hihi!

Ikv blir det till farmor och farfar, sen smiter jag till gliffe och ska kolla disney filmer! HAHAH, älska disney! Riktigt sött! :) Japp japp!

Jaja, back to work!


Ser ut som Hulken i huvet :|
  men det är gullllllllet!


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback