27 december, så chill dag!

2009-12-27 @ 18:41:38
' Hopppsan hejsan:)

Snön töar snart bort och det blir geggigt, allt blir geggigt och ja.. mina skor kommer bli geggiga ? :o Uew! Jajaaa, för att komma till sak! Allt är bra med mig, har dock mega ont i magen då och då. JObbbbbigt! Meeeen det gör mig inte på dåligt humör (som tur är!)

Igår var det ju som sagt släkten o hela köret hos farmor, hon fyllde år! Grattis farmor, älskar dig! Seeen åkte jag till min kenguru i tomelilla (dvs tobias), haha sånna smeknamn :D Och där blev det mys, tv och dans :O .. Ja tro det eller ej men jag lärde gliffsen dansa :) Sött som in i! Sen körde Gliffe och Anders (gliffes pappa) mig till farmor o farfar vid halv ett och sen sov jag där. Myssss.

I morse vaknade jag, steg upp och åt frukost. Sen åkte jag in till tomelilla igen och lekte med kengurun :) hihi! Blev lite pizza, repetition av dansen sen igår, mys och sen hälsade vi på Gunilla (gliffes mormor) och Robin (gliffes bror) hos hans mamma. Mega sött!

Vid kvart över fyra åkte jag hem till sjöbo och sen skjuttsade min mormor mig hem. Hon är för go! Så just nu har jag krängt choklad och snart kommer mammsen och jocke hem med en kebab-rulle till mig :) gotttt som in i!

Men nu ska ni faktiskt få se bilderna sen jag städade! Här kommer de!

 
syns inte så mkt på bilden, men irl gör det :) (mamma såg det)


fint ? :)


different, jaddddåå :)


Have it nice!

Kommentarer

Postat av: Pappa

Du är underbar! Puss. Pappa

2010-01-03 @ 22:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback