28 december, im a shopaholic ;)

2009-12-28 @ 23:47:48
' Hej o hå!

Idag har det varit en otroligt underbar dag :) Börjad med att jag steg upp och fixade mig för att sedan åka m mamma till sjöbo. Där handlade jag lite på colorama, smink osv. Sen mötte jag upp thessan på busstationen och vi åkte till malmö tillsammans. Väl där mötte vi upp sandgren, så ball! OCh sen började vi shoppa (eller jag menar jag) dom andra två tofflorna fick bära påsar, ta kläder och va assisten till mig :) hihi!

Sen kom även Johanna och Elin till malmö och gjorde oss sällskap. Sött! Såklart shoppade jag en masssssa roliga grejer som ni får se imr för minnet till min kamera går inte in här (mormors dator). Men ja om jag säger som så, så är min nyårs outfit räddad! Ohyess!

Iaf nu sitter jag hos mormor, ska sova här i natt eftersom vi ska till malmö imr och shoppa julklapp till mig som vi brukar :) Vet precis vad jag ska ha, hihi! Visade innan min klänning (som jag köpte idag) för mormor. Hon blev så förtjust i den så hon kommenterade det nog minst fem ggr ;) haha. Trodde nästan hon skulle dra på sig den själv där ett tag. Haha, skämt o sido ;)

Men nu ska jag nanna, ska upp halv nio imr så jag måste vila upp mina fötter så jag orkar med att shoppa en dag till :) hihi!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback