30 december, godmorgon!

2009-12-30 @ 09:49:21
HejHejjjj!


Idag är det onsdag och jag ska jobba med mormor och mammsi! Så faktiskt har jag lite brottom, men tänkte bara visa min nyårs klädsel. Dock ska jag INTE ha strumpbyxorna för dom var riiiktigt knasiga till, ja ni lär själva se :) Visst det är inne att blanda olika mönster osv, men nejtack säger jag! Jag tycker det slarvigt ut så nu ska jag har helsvarta :) hihi!



Jocke tog fotto på mig, för första gången någonsin sa han att den klänningen passade så bra på min ?SNYGGA? kropp. Gud jag fick nästa shippa efter luft, trodde han hade blivit sjuk :) haha!



snyggt va ? :) tänk nu på att ja inte är fixad i huvet så det gör ju faktiskt en hel del ;)
-----


HIT VILL JAG IKV! MARSHMALLOW!!!!




Aja mer update senare om jag hinner :) hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback