4 december, slut!

2009-12-04 @ 17:37:44
' hejsan.

Idag har min dag varit fullt upp! Så är ju mitt liv och i love it så ja det är najs. Gick upp klockan halv sex, puhhh! JOBBIGT!

Iaf sen gick jag till bussen (vid 7) det är fan bäckmörkt då ;ooo Hahah, trodde fan inte det var så mörkt nu. Jag går ju aldrig upp så tidigt :) Aja, sen stack jag till Öp m världens bästa syster och kära Nadja. Kom dit satt på nån knas undervisning och försökte se klok ut,, tror jag lyckades. naaat!

Sen gick jag en sväng m andré, hahah alltid lika flumm med han x). Sen så träffade jag massa folk som jag känner, fett lixom :) Efter det blev det lunch, asgott! Sen mentorstid och dagen var då slut (yy) najsss.

Jag, Miche och Nadja gick sen en runda på stan. Jag handlade julkappar som in i, puhhh. Tror min börs är slut nu , ouuups ;) Okej så farligt är det kanske inte men men.

Nu sitter jag iaf, hos thessan . Ska sova en sväng, normalt ? yesssss... sen ska jag fixa mig och vidare på fest med min aälsklingar..

Älskar mina vänner, och min syrra är bäst i världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback