5 december, pigg? naat!

2009-12-05 @ 12:09:49
' hejsssan.

Igår va det som sagt martin. Tack för kvällen!

Faktiskt måste jag säga att jag är aldrig på lågt humör när det är fest (som det var igår). Den som alltid är pepp och alltid skinande glad, det är jag. Det är inte jag att sitta i ett hörn själv och tycka ljudet från allas röster är skärande i öronen. Jag är ju ändå den tjejen som står mitt i smeten och har så jävla kul. Men inte igår? Har aldrig känt så och det känns annerlunda och lite jobbigt faktiskt. Ännu jobbigare är det att komma på sig själv. Att man inte är som vanligt. Drygt...

Jaja, idag är det lördag och jag har nyss pratat med både farmor och mormor. Julklappar är viktigt! Säger inte mer än så.. Iaf jag ska snart hoppa i bubbel badet. Behöver mjuka upp mina muskler för jag har sååå mkt träningsverk sen i torsdags. Box med aerobic uppvärming + slag satt nog som en smäck och vilka underbara tränande jag hade. Stor aplåd till dom.

Senare i eftermiddag kommer mormor och hämtar mig. Jag ska jobba från halv fyra till åtta. Jisses, jag vill bara vara hemma och göra ingenting. Och än en gång kommer jag på mig själv hur tråkig jag är. Nu låter jag jättegnällig men jag känner mig så ensam :(  Det finns ju inget mer underbart än att ligga och mysa och prata om allt och ingenting.. Men som det är nu är min "mysare" ingen alls, vilket är jobbigt.... suck!

Men men, ni får ha det bra. Ikv blir det bra tv väl, med mig själv..




Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback