home again:)

2009-12-30 @ 18:09:39
' Hejjjsan igen!

Nu har jag nyss kommit hem, slutade lite tidigare än vad jag brukar för mormor skulle hem så det passade bra. Ska fixa lite på rummet nu för här ligger fullt med shoppingpåsar huller om buller lite överallt så det får jag ändra på :) Yessss.

Ikv ville jag SSSSSÅ gärna till Marshmallow "Breeze Club". Och jag fick!! Meeeeeeen,,, vem fick mer ? Vem hade pengar? Ingen...Och att åka dit själv !till malmö! nejtack! Så ikv blir det ist johannahjärtat som får stå ut med mig :) hihi! Det lär bli kul:D

Aja här kommer lite bilder från idag :)


Köpte ju en ögonskugga i förrgår, åhh den är riiiktigt fin! Framkallar mina ögon skitbra!
I love loréal!!! 



Vinter bild :)


Hahaha! Depserat blick där mamma:)I love youuuuuuuuuuuuu!



Också Lufsen såklart!:) Klart han ska med ;) maha!


Tack för dagen!

Nu drar jag till johanna! byeee <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback